Marzenia się spełniają! Dotarliśmy do finału wyjątkowej kampanii społecznej ,,Marzenia Mają Kolor” realizowanej przez Studio ONE Grzegorz Pastuszak we współpracy ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi oraz Aliganza Fashion Agency Warsaw. Pośród dwunastu bohaterów projektu znalazło się także dwóch beneficjentów naszego Domu typu B. Marzenie jednego z nich, Pana Marka Welika było realizowane w specjalnej strefie Pop-up Store projektantki Lidii Kality w Designer Outlet Warszawa. Udało się zebrać ogromną ilość długopisów, które dołączyły do bogatej kolekcji naszego bohatera. Marzenie Pana Marka Czepurko, który otrzymał markowy zegarek z bransoletą i kolczyk, udało się spełnić dzięki życzliwości Pani Małgorzaty Szczepańskiej, redaktor naczelnej Elle Decoration. Radości u naszych beneficjentów nie widać końca! 🙂 Serdecznie dziękujemy wszystkim organizatorom i realizatorom kampanii za tak wspaniałą inicjatywę! 🙂